Miroslav Kocián: Málokterá firma nabízí takové challenge jako Big Boy

Miroslav Kocián: Málokterá firma nabízí takové challenge jako Big Boy
0 Kč 0 Kč /ks s DPH
Dočasně nedostupné
Přepravní společností:na dotaz
Trvanlivost24 měsíců
TisknoutPotřebuji poraditPřidat k oblíbeným
Popis produktu

Miroslav Kocián si chtěl po deseti letech práce v IT udělat volno, odpočinout si a cestovat. Plány mu zkřížil kamarád Alex, který tou dobou rozjížděl byznys s výrobou ořechových krémů a sháněl pomocníky. Miroslavovi se nejdřív nechtělo, ale nakonec podlehl. Společně během tří let postavili firmu na nohy a z Miroslava se stal provozní ředitel. V současné době má pod sebou 50 lidí a se svým týmem denně zpracují až 2 tuny surovin.

Míro, jaké byly tvoje začátky v Big Boyi?

Ve chvíli, kdy jsem poprvé vstoupil do firmy, ji tvořil Alex a brigádník Kuba. Vyráběli jsme desítky krémů denně, které jsme sami mleli, přelévali do skleniček, polepovali a distribuovali k zákazníkům. Byl to punk. Pracovali jsme 12 až 16 hodin denně a všichni jsme věřili, že firmu zvedneme.

Jaká byla vaše cesta k úspěchu?

V průběhu nastala spousta momentů, kdy jsme si řekli, že už to nemá cenu a chtěli skončit. O zákazníky byla nouze a ze dna nás tahala každá nová objednávka, která přišla. Prvním zlomem byla spolupráce s  jednou větší firmou pro kterou jsme začali vyrábět krémy. Výroba zničehonic stoupla na tisíce skleniček denně. V té době jsme si nemohli dovolit zaplatit lidi navíc, pracovali jsme 7 dní v týdnu, abychom vše zvládli. Do firmy chodili pomáhat kamarádi i členové rodiny. Další zlom nastal po spolupráci s influencery. Byli jsme jedni z prvních v ČR, kteří influencingu věřili. Od prvního dne propagace nám objednávky vylítly tak, že nikdo nechápal, co se děje.

Čím si to vysvětluješ?

Našli jsme si správného influencera, kterému seděl náš produkt. Chemie zafungovala perfektně.

Tvoje náplň práce se s rychlým vývojem firmy měnila. O co se teď v Big Boyi staráš?

Mám na starost provozní úsek, to znamená sklad, výrobu a expedici. V současné době jsme ve fázi, kdy se soustředíme na budování stabilního týmu a nastavení interních procesů. Tím jak se výrazně zvýšil objem výroby, je potřeba zlepšit i její efektivitu.

Co by měl podle tebe provozní ředitel umět?

Důležitá je práce s lidmi. Snažím se vytvářet v týmu dobrou energii a zaměstnance pozitivně motivovat. Taky si dávám pozor, abych srozumitelně formuloval svoje požadavky a nedocházelo ke zbytečným nedorozuměním.

Daří se ti nacházet správné lidi do týmu?

V minulosti jsme měli problém najít dostatek kvalifikovaných lidí, ale naštěstí už se to zlepšuje. Když nabírám nové lidi, chci aby uměli pracovat pod tlakem, kterého tu bývá hodně hlavně během předvánočního “masakru”. To moc lidí nezvládá. 

Jakým dalším největším výzvám jsi čelil v minulém roce?

V minulém roce jsem měl nějaké zdravotní problémy, protože jsem pracoval víc, než je zdrávo. Tělo mi dávalo signály, ale já ho neposlouchal. Teď si na to dávám bacha.

Jak situace během pandemie měnila váš byznys?

Měli jsme štěstí. Díky tomu, že vyrábíme potraviny, nás krize téměř nepostihla.

Těšíš se na to, co přinese rok 2021?

Těším se, protože málokterá firma nabízí takové challenge jako Big Boy. Moc rád bych tady vybudoval tým lidí, kteří sem budou chodit rádi a budou si rozumět.

Jaký teď Big Boy je? Co mi na něj práskneš?

Big Boy je raketa. Vykazujeme extrémní tempo růstu a nevypadá, že by tahle jízda měla končit. Těšíme se na to, co je před námi.

A jakého Big Boye jsi naposledy jedl?

My doma jedeme hlavně v Grand Zero, takže určitě některý z nich.

 

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše