ROZHOVOR: „Chci, aby byl Big Boy běžnou součástí všech domácností,“ říká obchodní manažerka Big Boye, Veronika Tyralíková.

ROZHOVOR: „Chci, aby byl Big Boy běžnou součástí všech domácností,“ říká obchodní manažerka Big Boye, Veronika Tyralíková.
Popis produktu

Bude psát dokonce i diplomku na téma Big Boy a pro značku dýchá. Veronice Tyralíkové se úspěšně daří skloubit full time práci obchodní manažerky se studiem. O tom ostatně vypovídá i fakt, že jen za poslední rok přibylo do Big Boy portfolia více než 72 nových obchodních partnerů. Jak jen to ta Verča dělá? Snad prozradí detaily, ať se můžeme inspirovat! 

Verunko, přišla jsi do Big Boye hned na pozici obchodní manažerky nebo se to časem tak nějak vyvrbilo? 

Začínala jsem jako obchodní zástupce, a potom postupně přibrala více kompetencí, jak to tak bývá. Dříve jsem hodně jezdila do terénu a budovala obchod jako takový. Tím, že máme super produkt a fakt mu věřím, se obchod rozjel skvěle. Za rok jsme získali 72 nových partnerů, což je úplně super.  

Takže hodně té agendy se vlastně přesunulo i za počítač? 

Je to tak. Pracujeme na různých zajímavých projektech. V rámci nového B2B webu jsme analyzovali potřeby zákazníků na základě dotazníkového šetření a poté konfigurovali web na základě těchto poznatků. Dále zkvalitňujeme servis pro naše velkoobchodní partnery – např. lokální marketing, poptávání a vývoj obalových materiálů pro velkoobchod. Snažíme se také o lepší efektivitu B2B mailingu. Big Boy je živý organismus a všichni se tu podílí na všem, což mě baví. 

To je skvělý, že můžou všichni říct svůj názor… 

Můžeme tu realizovat spoustu svých nápadů. Máme volné ruce dělat to, co nás baví. Takže je tu vlastně možné dělat úplně všechno.  

Jak bys vystihla třemi slovy svoji práci?  

Vztahy, servis, pomoc. Ale taky hodně rešerše.  

Takhle, je potřeba hlídat, co se děje na trhu. Každý den neustále sleduji webové stránky partnerů, ale i konkurenci. Od fotek, které používají, co se jim dobře prodává, kde máme mezery. Rešerše, pomoc a vztahy. Je to hodně obsáhlá a komplexní pozice. 

Je nějaký pracovní úspěch, na který jsi fakt pyšná?  

Získat 72 nových partnerů za rok je podle mě velký úspěch. Obchodník by měl udělat v průměru tak 3-4 akvizice měsíčně, což tohle číslo několikanásobně převyšuje.  

To je úžasné. Je vidět, že děláš svou práci dobře a rozumíš tomu. Poradíš nějaké know-how nebo tip pro začínající obchoďáky? 

Je to hlavně tím produktem. Já mu strašně věřím a baví mě. Lidi tady za Big Boyem stojí a dýchají pro něj a já vlastně jenom prodáváš celou tu firemní myšlenku. Ale pak jsou samozřejmě takové zdánlivé drobnosti, jako že si na schůzce u klienta zapamatujete, že jeho dcera bude maturovat a později se na ni zeptáte. Na klientech mi jako na lidech skutečně záleží a věřím, že je to pro dlouhodobou spolupráci důležité. Často slyším na meetingu s partnerem, že nikdy neviděli někoho tak zapáleného do své práce, že mi září oči, když o Big Boyi mluvím.  

Takže zase ty vztahy… Jsou prostě důležité... 

Ano, jsem hodně vztahová. A v obchodě je to o lidech. Nemám seznam 40 argumentů, proč by klient měl chtít náš produkt. Já naslouchám. Co potřebuje zrovna tento klient? Hledám cesty, řeším problémy. Největší problém je, když obchoďák s prominutím jen mele, ale neumí poslouchat. Další důležitá věc je potom věci dotahovat. Splnit to, co jsem na schůzce slíbila, poslat ten email, a udělat to v akceptovatelném časovém horizontu. Schůzka je jen začátek. Výstup z ní začíná, když se vrátím do kanceláře.  

Zpracovat nabídku, ozvat se partnerům… 

Všechno, co jsem slíbila, prostě musím dodržet. Konkurence zkrátka je, a jakmile ztratíš klienta důvěru, těžko se získává zpět. I to, že neodepisuješ včas na emaily ti může ztratit dobře započatý obchod.  

Dáváš si nějaký každodenní cíl? Pomáhá ti k tomu to-do list?  

To-do list nemám, protože zrovna v tomhle je ta obchodničnost taková, že tam pořád něco skáče. Takže i když si uděláš nějaký hezký to-do list, tak během dne ti přijdou tři urgence, které musíš vyřešit a bereš v potaz prostě jen ty priority. Cíle mám spíš měsíční, a to je plnit plán, aby byla firma finančně zdravá. Přece jenom obchod je to hlavní, co nosí peníze. Je potřeba pořád přemýšlet, kde je potenciál, a koho oslovit s nabídkou.  

Co bys řekla zákazníkovi, který pochybuje, jestli si pořídit Big Boy produkt? 

Vždy říkám: Pojďme to zkusit a uvidíme! U nového zákazníka nemám problém udělat na začátku nějaké výjimky, než se vše zaběhne. Pokud jim to nebude fungovat, tak od nás už nemusí odebírat. Zároveň ale vím že jakmile se tam ten produkt jednou dostane, je vyhráno, protože lidi Big Boy prostě milují.  

Napadne tě nějaká nejpřekvapivější reakce, kterou jsi dostala od zákazníka? 

Dnes jsem například musela klientovi říct, že naše modré maliny nejsou radioaktivní. Že ta modrá barva je ve skutečnosti spirulína a ne nic škodlivého. I na takové otázky je potřeba hbitě a s úsměvem odpovídat. 

Co lidi obecně nejvíc zajímá?  

Tím, že klienti cítí, že jsme marketingově silní, a to také díky influencer marketingu a naší prezenci na sociálních sítích, ptají se, jak s tím pracovat. Rádi jim pomůžeme i s touto problematikou. Když například doplňujeme produkty na prodejně a děláme výstavku, vytáhnu telefon, natočím to, kolegyně sestříhá, dáme tam voiceover a odkážeme na Instagramu na daného partnera a jeho provozovnu. Nerozlišujeme, jestli si cílový zákazník koupí produkt u nich v prodejně, kterou propagujeme, nebo na našem e-shopu, ta filozofie je taková, aby se Big Boy stal součástí běžného košíku. Chceme být součástí domácností. 

Máš nějaký tip pro začínající obchodní manažery?  

Je důležité si uvědomit, jestli má člověk rád lidi, bez toho to nepůjde. A dotahovat věci. Další zásadní věc je umět naslouchat a nevzdávat to. I když klient v tento moment produkt nechce, neznamená to, že se mu později nemůžeme ozvat s upravenou nabídkou nebo informací o novinkách. Situace a potřeby klienta se neustále mění.  

Prozradíš, co tě dokáže v práci potěšit?  

Velká porada, když splníme plán. Je to velmi příjemné poslouchat, že se nám něco povedlo.  

Když někdo neví, co dát svému blízkému za dárek, který Big Boy produkt je sázka na jistotu, co bys doporučila? 

Modrá malina. Každý se nad tím pozastaví a přijde mu to hezké, zaujme to. A opravdu je to barvené jenom přírodní spirulínou. Nikdo se toho nemusí bát. 

Jaký krém by si podle tebe zasloužil více pozornosti? 

Banana Bread. Je to naše novinka a má naprosto božskou chuť.  

Kdyby jsi dostala prázdný billboard a mohla jakkoliv propagovat Big Boye, co bys na ten billboard dala?  

Mně se strašně líbí náš slogan. Neodoláš, no a co?  

Nejneobvyklejší místo nebo situace, kde se ti podařilo prodat Big Boye? 

Do tetovacího studia. Pán se nám sám ozval. Řekl, že se mu líbí naše etikety, že jeho salon je v podobném stylu a chce tam zařadit naše produkty. Tak jsme se domluvili na spolupráci.  

Kdyby jsi s pomocí Big Boy produktů mohla vytvořit nějakou virální výzvu na sociálních sítích, co by to bylo? 

Aby fanoušci namíchali krém a poslali nám ho. Potom bychom kousek od vybraného vítěze pomocí našich technologií zpracovali a skutečně zařadili do nabídky. To by byl také dobrý způsob, jak lidem nastínit komplexicitu výroby. Za našimi produkty stojí celý vývojový tým a je to složitější, než se může zdát. 

Kdybys měla napsat knihu o své pracovní zkušenost s Big Boyem, jak by se jmenovala? 

Nekonečný příběh. (smích)  

Představ si, že existuje automat s produkty Big Boy. Jak by vypadal a kam bys ho umístila? 

Celý fialový, krásný, holčičí, klidně bych na něj dala třpytky a jednorožce (Verunka se usmívá s nadsázkou :-). Moc bych si přála, aby se Big Boy dostal do škol. Do středních a vysokých. Je to náš projekt, až budeme mít více snackových věcí. Určitě by ve školách měli mít možnost kvalitnějších a zdravějších produktů, než jsou klasické čokoládové tyčinky. 

Sdělíš nám svou budoucí vizi pro Big Boye? 

Určitě zlepšit vizibilitu, stojany, displeje. Dostat nás na co nejvíce míst. Aby byl Big Boy sám o sobě trendem a lidé nás vyhledávali. Aby značka prostě mluvila sama za sebe.  

Jak myslíš, že produkty Big Boy odráží nebo formují současné trendy ve světě wellness a výživy? Jakou hrají roli? 

Čím dál častěji slyšíme o problémech s intolerancí, například na laktózu. Snažíme se dělat varianty bez mléka, bez cukru, s náhradními sladidly. Tyto dva směry určitě ano. Tento rok jsme také představili novou řadu doplňků stravy ONE LIFE pro fitness nadšence. Snažíme se jít naproti zdravému životnímu stylu a být součástí cesty za zdravím, ale zároveň dělat radost lepším mlsáním. 

Zabrousíme na závěr trochu jinam… Který produkt Big Boy by sis s sebou vzala na opuštěný ostrov a proč?  

Pistáciový proteinový krém. To je podle mě nejlepší produkt, co teď máme. Taky je permanentně pořád vyprodaný. Miluji tu intenzivní jemnou chuť ořechů. 

Používáš krémy třeba do receptů? 

Já jsem takový náš klasický zákazník. Mám doma třeba pět skleniček krémů na mikrovlnce a když mě honí mlsná, tak jdu a dám si tři, čtyři lžičky.  

Zlatonka nebo Big Bueno?  

Bueno. 

Lyofilizované ovoce nebo preclíky v čokoládě?  

Preclíky v čokoládě.  

Verunko, děkujeme za rozhovor. Hodně štěstí ve škole a spoustu nových obchodních příležitostí! 

 

Vytvořeno19.09.2024
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše

Vážení zákazníci,
máme pro Vás novinku! Pokud objednáváte na Slovensko, do Německa nebo Rakouska, prosíme vyberte zemi dodání níže*.
*Váš výběr se automaticky uloží.

Příjemné nakupování! 💜