Loni po pěti letech jsme změnili logo. Černý statický panáček ožil a společně s nápisem BIG BOY změnil barvu. Nová vizuální identita z dílny studia Netvarec sjednotila firemní komunikaci a má za cíl posunout značku do prémiového sektoru. Z malého BIG BOYe za pět let jeho existence vyrostl velký kluk, který má svůj názor a ví, co chce.
Kreativní a odvážné logo by mělo více přitáhnout pozornost
Jedním z hlavních cílů nové firemní identity bylo omlazení značky a přehodnocení priorit v logu. V původním logu vynikal obrázek panáčka na úkor názvu značky. Nové logo komunikuje především značku BIG BOY a tím ji lépe prodává, aby se jí v konkurenčním prostředí dařilo ještě víc.
“BIG BOY novým grafickým vizuálem ožívá a posouvá se dál. Nové logo, nad kterým jsme se rozhodovali rok, lépe vyjadřuje náš mindset. Už nejsme černí ani bílí, ale barevní. Chceme být hraví a dynamičtí,” říká Alex Koníček.
Staré vs. nové logo
Stěžejní bylo sjednotit design všech produktů
BIG BOY už není jen a pouze o ořechových krémech jako na začátku. Sortiment se rozrostl i o další výrobky jako dražované ořechy, granolu nebo lyo ovoce. Plány do budoucna jsou ještě větší. Tím jak značka rychle vyrostla a vznikla spousta nových produktů, každý vypadal trochu jinak. To značku spíš rozdělovalo, než aby ji to spojilo. Bylo zapotřebí sjednotit produktové řady a vytvořit koncept, který bude zákazníkům dobře srozumitelný.
“Nedržíme se jen fialové a vanilkové, chceme být kreativnější napříč produkty. Tím, že používáme stejné písmo a ilustrace a stejný layout, tak všechno vypadá pěkně sjednoceně. Na etiketách komunikujeme hlavně logem, abychom značku co nejvíce prodali,” doplňuje Alex.
Redesign produktů
Vážení zákazníci,
máme pro Vás novinku! Pokud objednáváte na Slovensko, do Německa nebo Rakouska, prosíme vyberte zemi dodání níže*.
*Váš výběr se automaticky uloží.
Příjemné nakupování! 💜