Nejčastější dotazy

 

Na co se nás nejčastěji ptáte?

 

  1. Proč byla moje objednávka stornována? 
    Zřejmě jsme neobdrželi Tvoji platbu. Prosím, zkontroluj si účet a prověř, jestli byla platba úspěšná. Pokud ne, kontaktuj naši zákaznickou linku, kde změníme formu platby a pošleme číslo účtu, na které je možné platbu dodatečně zaslat. Naše zákaznická linka je tu pro Tebe. 

  2. Kdy mi pošlete balíček? 
    Objednávky se snažíme odeslat co nejdříve, zpravidla do 2-3 dnů od přijetí objednávky. Někdy se však může stát, že je naše expedice plně vytížená, a i když pracuje na plné obrátky, může dojít k malému zpoždění. Vždy Tě však předem informujeme emailem, abys věděl, že na Tebe myslíme. 

  3. Kdy a kde si můžu vyzvednout objednávku na osobní odběr? 
    Jakmile je objednávka vyřízená, informujeme Tě emailem, že je balíček možné vyzvednout. Výdejní místo naší provozovny je na adrese Štěrboholská 1434/102a, Praha Hostivař. Jsme tu v pracovní dny od 7-15 hodin. A neboj se, pohodlně u nás zaparkuješ.

  4. Můj krém má jinou konzistenci, než je na fotkách. 
    Ano, ano, i to se může stát. Je to tím, že do našich krémů nepřidáváme žádná barviva nebo konzervanty. Krémy tak můžou reagovat na změnu teploty, především v zimních měsících. Pokud chceš mít krém s jemnou a hladkou konzistencí, vlož jej do vodní lázně nebo do mikrovlnky, ale jen na pár vteřin! Následně promíchej lžičkou a voalááá…!  
    Více zde: (https://www.bigboy.cz/co-je-cukerny-vykvet-a-proc-vznika-p2253/)

  5. Obdržel jsem poškozené zboží. 
    Na našich obalech si dáváme velice záležet, proto nás vždy mrzí, pokud je produkt během přepravy poškozen. Nezoufej, vše má řešení! Kontaktuj nás přes tento formulář, kde to společně vyřešíme.  
     
  6. Neobdržel jsem slevu na první nákup. 
    Na základě registrace jsme veškeré informace směřovali na Tvůj email. Mrkni i do hromadné pošty nebo spamu. Jakmile potvrdíš odkaz v přijatém emailu, obdržíš od nás slevový kód, který je možné v následující objednávce uplatnit. Pozor, vše má svá pravidla, proto si pečlivě přečti vše. 
     
  7. Neuplatnil jsem slevový kód v objednávce. 
    Je škoda přijít o slevičku. Kontaktuj tedy naši zákaznickou linku, kde určitě vymyslíme, jak to napravit. 
     
  8. Rádi bychom sponzorský dar. 
    Pokud máš zájem o sponzorský dar, tak zkus napsat naší “markeťačce” Kristýnce na kristyna@bigboy.cz, která zjistí naše možnosti a dá Ti vědět.      
     
  9. Kdy bude další akce/slevový kód? 
    O všech slevách a akcích informujeme na našich sociálních sítích. Pokud nás budeš pravidelně sledovat, určitě Ti nic neuteče 😊  
     
  10. Jak je to s dopravou? 
    Objednávky zasíláme v rámci ČR, SK a také Německa a Rakouska. Všechny naše dopravce najdeš tady. Ceny jednotlivých dopravců se Ti potom zobrazí v košíku.  
     
  11. Nepřišel žádný email o mé objednávce. 
    Pokud jsi neobdržel hned první email s potvrzením objednávky, pravděpodobně jsi se překlepl a tím pádem nedostaneš žádnou informaci k objednávce. Prosím, napiš nám, my Ti email opravíme a dopošleme potvrzení objednávky. 

 

ŘEŠIL BY JSI RÁD NĚCO JINÉHO? 

V tom případě nám napiš na ahoj@bigboy.cz  nebo nám zavolej na naši zákaznickou linku - +420 800 737 370 od PO-PÁ v čase 8-12h

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše