💜 Miluješ banánový chlebík? Tak to pro tebe máme skvělou zprávu! Naší novinku BIG Banana bread můžeš koupit ➡️tady⬅️  🤤

Jak zhubnout po Vánocích?

Jak zhubnout po Vánocích?
Popis produktu

Jak zhubnout po Vánocích?

Vánoční svátky jsou časem radosti, setkávání s rodinou, přáteli a samozřejmě i s hromadou dobrého jídla. Po Vánocích přijde zákonitě vystřízlivění, když se nám do cesty připlete váha. Známe to všichni, každý rok stejný příběh, pořád dokola. Proto bychom vám chtěli shrnout ty nejdůležitější zásady, jak se po slavnostním hodování dostat zpátky do formy.

Nic se nebojte, zvládnete to v několika jednoduchých krocích:

1. Návrat k normálnímu jídelníčku

Po svátcích se snažte co nejdříve vrátit k pravidelnému a vyváženému stravování. Vyřaďte veškerý junk-food, soustřeďte se na celistvou stravu a jezte co nejvíce čerstvého ovoce a zeleniny.

2. Hydratace, hydratace, a zase ta hydratace

Pitný režim je naprosto klíčový. Voda pomáhá čistit vaše tělo od toxinů a podporuje správnou funkci metabolismu. Vypijte denně alespoň 2 litry vody.

Zní to jako dokola opakované klišé?

Přesto jen málokdo z nás pije dostatek čisté vody.

Pití dostačujícího množství vody je pro hubnutí alfou a omegou. Nejenže voda pomáhá udržovat tělo hydratované, ale také napomáhá k efektivnějšímu spalování kalorií, podporuje trávení a odstraňování nepotřebných látek z těla. Dostatečná hydratace navíc často pomáhá redukovat pocity hladu, což zabraňuje přejídání. Voda dále pomáhá odstraňovat otoky.

3. Zvyšte příjem proteinů

Proteinové nápoje jsou snadným a rychlým způsobem, jak doplnit bílkoviny, zejména pro ty, kteří mají hektický životní styl nebo omezený čas na přípravu jídla.

4. Pravidelný pohyb

Nemusíte hned začínat tvrdým cvičením, vezměte to klidně zlehka. Pro začátek postačí svižná chůze, jízda na kole nebo třeba plavání. Postupně můžete zvyšovat intenzitu a délku cvičení.

5. Dostatečný spánek

Kvalitní spánek je pro zdravý životní styl nezbytný. Snažte se spát 7-8 hodin denně.

Spánek je gró celého hubnutí. Proč?

Spaní ovlivňuje hormony, které regulují hlad a sytost (ghrelin a leptin), což může mít vliv na tělesnou hmotnost a riziko obezity. Nedostatek spánku může negativně ovlivnit schopnost těla správně metabolizovat sacharidy.

6. Stanovte si reálné cíle

Místo toho, abyste se snažili zhubnout všechna přebytečná kila najednou, stanovte si menší cíle, například shodit 1 kg týdně.

7. Vyhněte se stresu

Stres může vést k přejídání. Najděte si způsoby, jak se uvolnit a hodit do pohody – může to být jóga, meditace nebo i četba dobré knihy.

Stres v trávení a střevní mikroflóře: Stres ovlivňuje trávení, absorpci živin, a dokonce může měnit složení střevní mikroflóry, což vede ke zvýšení tělesné hmotnosti.

8. Podpora od nejbližších

Sdílejte své cíle se svými přáteli, rodinou či kolegy, nebo se přidejte k nějaké podpůrné skupině se stejným cílem. Sdílení společných snů vám dodá motivaci.

9. Chystejte si zdravé svačinky

Místo nezdravých snacků si raději připravte zdravou alternativu. Ideální jsou ořechy, čerstvé ovoce nebo jogurty.

10. Zaznamenávejte si svůj pokrok

Sledujte své stravovací návyky a cvičení v aplikaci nebo si pište deník. Díky tomu uvidíte, jaký kus cesty už jste ušli, zhodnotíte pokroky i kde je ještě potřeba zapracovat.

11. Buďte trpěliví a vytrvalí

I tady platí, že trpělivost přináší růže. Změna životního stylu a ztráta váhy vyžaduje čas a úsilí, o tom žádná. Buďte trpěliví a určitě to nevzdávejte, i když se vám ta cesta může někdy zdát dlouhá.

Zapamatujte si, že zhubnout po Vánocích není jen o dietách a cvičení, ale i o celkovém přístupu k životu a změně životního stylu na zdravější a šťastnější. Držíme vám palce!

Vytvořeno03.01.2024
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše